Στη Νέα Υόρκη η δεύτερη μπουτίκ της Ριάνα

Η διάσημη τραγουδίστρια δηλώνει ότι «θέλει κάθε γυναίκα να φορά τα ρούχα της».

Η Ριάνα διάλεξε τη Νέα Υόρκη για να ανοίξει τη δεύτερη προσωρινή μπουτίκ της με είδη του δικού της οίκου μόδας Fenty, ένα μήνα μετά την έναρξη της λειτουργίας του στο Παρίσι.

Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η τραγουδίστρια και ηθοποιός από τα νησιά Μπαρμπέιντος, που προτείνει μια μόδα η οποία δραπετεύει από τις εποχές και τους περιορισμούς της Εβδομάδας Μόδας, δηλώνει ότι «θέλει κάθε γυναίκα να φορά τα ρούχα της», αφού υπόσχεται ότι το μέγεθός τους θα φθάνει έως το 46.

Μέλος του ομίλου LVMH, η εταιρία Fenty επέλεξε το Webster, ένα κατάστημα του Σόχο γνωστό για την απαιτητική του επιλογή στο πρε-α-πορτέ, για να δημιουργήσει ένα «pop-up κατάστημα», δηλαδή ένα προσωρινό σημείο πώλησης που άνοιξε επίσημα για το κοινό χθες, Τετάρτη, και θα λειτουργεί έως τις 30 Ιουνίου. Στο πάρτι των εγκαινίων, η Ριάνα υποδέχτηκε τους καλεσμένους της φορώντας ένα μίνι ροζ φόρεμα και ψηλοτάκουνα πέδιλα.

Είναι μια ευκαιρία για τον νέο οίκο της σχεδιάστριας μόδας και επιχειρηματία, να παρουσιάσει μια νέα μίνι κολεξιόν που ονομάζει “6-19” (όπως 19 Ιουνίου), μετά την “5-19” στο Παρίσι τον Μάιο.

Μέσα στην μπουτίκ, μερικά κομμάτια της πρώτης κολεξιόν επιστρέφουν, δίπλα σε νεωτερισμούς, κυρίως φορέματα και φούστες σε ζωηρά χρώματα όπως το πορτοκαλί ή το κίτρινο αλλά και σε πολύ πυκνά εμπριμέ.

Η γραμμή των ρούχων είναι εφαρμοστή, διαγράφει το σώμα, έχει πολλά ανοίγματα και βαθιά ντεκολτέ για να εκπέμπουν αισθησιασμό, όπως αυτά που φορά η 31 ετών Ριάνα η οποία και τα σχεδίασε. Για να εξασφαλίσει ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα, ο οίκος διάλεξε υλικά μαλακά, όπως το σατέν ή το μαλλί.

Τα περισσότερα κομμάτια είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά, εκτός από μια σειρά από tee-shirt, που πωλούνται στα 230 δολάρια έκαστο, και υπάρχουν μόνο μέσα στο κατάστημα πριν από τη διάθεσή τους ηλεκτρονικά τον Ιούλιο.

Οι τιμές της δεύτερης μίνι-κολεξιόν είναι παρόμοιες με αυτές της πρώτης, που άρχιζαν από 250 δολάρια για ένα tee-shirt και ξεπερνούσαν τα 1.000 για ένα τζιν μπουφάν ή ένα ταγέρ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο