Το λογότυπο του «Nammos Dubai», που άνοιξε επισήμως πριν από έναν χρόνο, ήταν αρκετό για να συνεχιστεί εκτός συνόρων ένα glam παραμύθι, που ξεκίνησε από το «φιδίσιο» μονοπάτι της Ψαρούς και εξελίχθηκε σε ένα διεθνές brand.
«Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, Έλληνα θα βρεις από κάτω» λέει ο θυμόσοφος ελληνικός λαός και δύσκολα θα πει κανείς ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει -το αντίθετο. Ακόμη και σε έναν κοσμοπολίτικο προορισμό όπως το Ντουμπάι, όπου έχουν ανοίξει ηχηρά brands διάσημων εστιατορίων, το ελληνικό δαιμόνιο θριαμβεύει.
Η κοσμοσυρροή τα φετινά Χριστούγεννα ήταν αναμενόμενη για το «Nammos Dubai», δημιούργημα των Ζαννή Φραντζέσκου, Σάμι Ιμπραήμ και Πέτρου Στάθη, που συμμετέχει με ποσοστό 50% στο συγκεκριμένο project για λογαριασμό του fund που εκπροσωπεί. Μόνο τυχαία δεν ήταν, λένε οι καλά γνωρίζοντες, η επιτυχία για το αδελφάκι του μυκονιάτικου spot που πήγε το Νησί των Ανέμων σε άλλο level από τη στιγμή που άνοιξε το 2003 στον πιο απάνεμο κόλπο του νησιού.
Πρόκειται, φυσικά, για το… αδερφάκι του μυκονιάτικου «Nammos», που δείχνει ότι έγινε το απόλυτο trend στο Εμιράτο από τις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του μέσα στο «Four Seasons» στην παραλία της Τζουμέιρα.
Υπάρχουν μάλιστα εβδομάδες όπου, σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν, οι εισπράξεις ξεπερνάνε το 1,5 εκατ. στο «Nammos» του Ντουμπάι, κάτι που, αν ισχύει, δείχνει τη δυναμική του συγκεκριμένου ονόματος.
Με τέτοια νούμερα, τα οποία δύσκολα μπορεί να γνωρίζει κάποιος αν είναι όντως τόσο μεγάλα, φέρεται να έχει αφήσει πίσω του διάσημα brands που έχουν ανοίξει στο συγκρότημα του «Four Seasons», όπως το «Coya» και το «Nusret».
Περισσότερα στο: protothema.gr
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.