Είναι μια από τις πιο πασίγνωστες εκπομπές που παίζονται αυτό το διάστημα στη μικρή οθόνη –έχει ξεκινήσει παλαιότερα αλλά συνεχίζει να κρατάει παρέα στο κοινό- με φανατικούς τηλεθεατές, μια και το αντικείμενό της αφορά σε όλους τους Έλληνες.
Αναφερόμαστε φυσικά στο «Μένουμε Ελλάδα» που προβάλλεται από τη ΝΕΡΙΤ, η οποία κατάφερε να κάνει 0% τηλεθέαση στις 18 Μαρτίου. Διαφορά μόνο για τις μεγάλες ηλικίες –τους συνταξιούχους δηλαδή- όπου εκεί άγγιξε το 10,6%.
Οι διαφημιστικές εταιρείες όμως δίνουν χρήματα μόνο σε όσες εκπομπές σημειώνουν υψηλά ποσοστά στις μικρότερες ηλικίες, το δυναμικό δηλαδή κοινό.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.